Sta op tegen armoede!

Het project ‘Sta op tegen armoede’ is begonnen door de gezamenlijke kerken in de gemeente Montferland. De uitvoering ligt in handen van de Parochiële Caritas Instelling van de H. Gabriël parochie en de Diaconieën van de Protestantse gemeente Didam en de Protestantse gemeente ’s-Heerenberg – Zeddam. Voor meer informatie: Parochiële Caritas Instelling (PCI) H. Gabriël: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Doe iets!'
Uitnodiging

sta_op.png'Doe iets!' Dat is het thema van de tweede Sta op tegen armoede dag. Deze bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 6 juni in de Averhof, te Beek (Pater Gerritsenstraat 5). Je bent hier van harte bij uitgenodigd!
We beginnen om 18.00 uur met een eenvoudige broodmaaltijd.

Daarna zal Bart-Jan uit Didam wat vertellen over zijn ervaringen.  Hij is onder meer voorzitter van de Sociale Raad in Montferland en staat op verschillende manieren op tegen armoede. Na zijn interactieve presentatie gaan we daadwerkelijk samen iets doen voor een ander. Om 20.30 uur eindigen we het samenzijn met een kopje koffie of thee.
Vorig jaar hebben de kerken van Montferland de eerste Sta op tegen armoede dag georganiseerd. Deze jaarlijkse bijeenkomst heeft als hoofddoel bewustwording dat armoede in Montferland bestaat en dat we daar als kerken tegen op willen staan of dat daar al mensen voor op zijn gestaan.

I.v.m. de voorbereidingen zouden we het op prijsstellen als u zich zou aanmelden vóór 1 juni bij: Harrie Leijten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-12173013.