Parochie H. Gabriël en de Protestantse Gemeente Didam organiseren gezamenlijk de Solidariteitsmaaltijd op woensdag 22 maart 2023 in de koffiezaal van de Protestantse Gemeente Didam, Torenstraat 10 te Didam. Inloop is mogelijk vanaf 17.45 uur, vervolgens wordt de sobere maaltijd geserveerd door de kookgroep o.l,v. Paulina Phohan en daarna start de presentatie, door ds. H. Nieuwenhuis.

De 40-dagentijd nodigt u uit om wat soberder te leven en zo wat meer ruimte te maken voor waar het op aan komt in ons leven … stilstaan bij de nood van anderen, van medemensen die lijden onder armoede, conflicten of onderdrukking … En zo nadenken hoe je solidair met hen kunt zijn. Bijvoorbeeld met de Christelijke Kerk Zuidelijk Sumatra, waarover ds. Henriëtte Nieuwenhuis uit Doesburg deze avond een presentatie zal houden.

U kunt zich voor 17 maart opgeven voor de Solidariteitsmaaltijd bij:

Of via de intekenlijsten in de hal van de Mariakerk of de protestantse kerk

Deelname is gratis, maar een vrijwillige bijdrage is zeker welkom!